Ta strona używa plików Cookies. Są one potrzebne do poprawnego działania strony. W dowolnej chwili możesz je zablokować w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

W związku z realizacją projektu pn. „Wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych w Zakładzie Elektromechaniki Pojazdowej SAK Spółka Jawna” nr WND-RPZP.01.01.03-32-099/12-00 do naszej oferty wprowadzono specjalistyczne usługi w zakresie diagnostyki i serwisu pojazdów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii oferowanych aktualnie na rynku motoryzacyjnym, takie jak:

  • Diagnostyka, testowanie i serwis (naprawa) układów paliwowych,
  • Diagnostyka i serwis elektroniki i mechaniki układów napędowych,
  • Regeneracja turbosprężarek.
Nasza oferta znacząco wyprzedza obecne standardy w branży motoryzacyjnej, przewyższając je znacząco. Nowe usługi charakteryzują się:

- skróceniem czasu diagnozy usterek o około 25% – nowe urządzenia umożliwiają zapamiętywania tzw. przebiegów wzorcowych i wywoływania ich z pamięci w celu porównania z wartościami rzeczywistymi, na skrócenie czasu etapu diagnostyki wpływa również wyeliminowanie ryzyka błędnej diagnozy wskutek możliwości bezpośredniego badania sterowników poprzez gniazdo diagnostyczne wraz z połączeniem z diagnostyką oscyloskopową bezpośrednio badanego układu.

- efektywniejszym i precyzyjniejszym wyszukiwaniem usterek – dzięki nowoczesnej technologii oferujemy realizację pomiarów z dokładnością do +/- 2% wartości mierzonej bez konieczności wymontowywania podzespołów z pojazdu.

- lepszym przygotowaniem do analizowania usterek – proces diagnozowania usterek obejmuje wieloaspektową procedurę badania począwszy od sprawdzania komponentów poprzez generowanie sygnałów. Dzięki kontrolowaniu położenia czujników usuwanie określonych usterek w danych częściach realizowane jest na poziomie elektroniki.

- możliwością serwisu układów paliwowych w zakresie przyszłościowych technologii zawartych w pojazdach – świadczymy usługi zarówno w zakresie rozwiązań stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach, a więc: do bezpośredniego wtrysku benzyny (FSI), jaki i do przyszłościowej technologii diesla Common-Rail wszystkich generacji oraz do pompowtryskiwaczy. Zakupiona technologia przystosowana jest do obsługi maksymalnego ciśnienia systemowego 2500 bar (w chwili obecnej przewyższające obecne systemy).

- możliwością świadczenia usług naprawy „trzeciego stopniawtryskiwaczy Common Rail – jako jedni z nielicznych na rynku krajowym i zagranicznym, oprócz standardowych możliwości napraw realizujemy naprawy części najgłębiej ukrytych we wtryskiwaczach Common Rail. Świadczymy wymianę podzespołów wykonawczych i sterujących ukrytych wewnątrz z pełną regulacją po naprawie. Zastosowanie wszystkich 3 etapów naprawy gwarantuje, że wtryskiwacz został naprawiony kompleksowo. Udzielamy gwarancji na wykonaną regenerację.

- możliwością realizacji szerokiego zakresu diagnostyki – świadczymy diagnostykę zarówno w zakresie badania i naprawy układów zasilania w paliwo silników pojazdów, regeneracji turbosprężarek oraz serwisu wyposażenia elektrycznego układów sterowania, ale także kontroli zespołów podwozia pojazdów na liniach diagnostycznych dla pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych oraz jednośladowych.

- możliwością serwisu i diagnostyki wszystkich dostępnych podzespołów układów paliwowych dostępnych na rynku – jako jedni z nielicznych serwisów oferujących możliwość realizacji usługi dla wszystkich aktualnie dostępnych na rynku podzespołów układów paliwowych. Świadczymy usługę testowania i kalibracji wtryskiwaczy piezoelektrycznych Common Rail III generacji jak i pomp paliwowych najnowszej generacji CP4.

SAK

Kontakt i lokalizacja

ul. Sportowa 1
78-300 Świdwin

T: 94 365 27 21
F: 94 365 27 89
E: biuro@zep-swidwin.pl